ZADAVATEL: ZD Dřísy a.s., zemědělské družstvo, které díky novému managementu pracuje na nových postupech a komunikaci zemědělského družstva, které nabízí mnoho služeb.
ADAM a tým: Připravili jsem pro ZD Dřísy kompletní vizuální a komunikační strategii. Navrhli jsme společný prvek (linka v různých tvarech symbolizující ornici), který se objevuje v logách jednotlivých divizí a následně tento detail protíná veškerou vizuální komunikaci.
Začali jsme návrhem log pro společnost ZD Dřísy a následně i jednotlivé divize, které mají různé specializace. V rámci vizuální identity a komunikační strategie jsme dále vyvinuli web a zajistili jeho kompletní obsah jak textový, tak obrazový. Následně jsme navrhli navazující marketingové materiály a výstupy, jako jsou: vizuál polepu na firemní vozy, leták A4, vizitky.
Dále jsme pomohli odstartovat novou část společnosti věnující se pěstováním a prodejem živích travních koberců. K tomu jsme vytvořili samostatný web, který navazuje na mateřský web, vytvořili profili na sociálních sítích, Googlu i Seznamu.
Na web ZD Dřísy se můžete podívat ZDE
Na web travních koberců se můžete podívat ZDE