Od roku 2008 hlavně brněnské firmy se zákazníky v České republice, na Slovensku i jinde v zahraničí (Belgie, Francie).
Jednalo se o firmy, které udávají tempo v daném oboru:
- Okay elektrospotřebiče (celorepublikové reklamní kampaně, marketing pro +- 30 přidělených prodejen, tvorba spotů do rádia)
- Authentica, Moravia Propag (výroba POS materiálů, vše pro podporu prodeje, různé materiály a technologie)
- System4u, Bisnode, Atlas.cz (práce s mass daty, prověřování firem, správa mobilních zařízení, IT)
Díky těmto firmám jsem se stal součástí růstu, kdy se stávaly malé firmy středními a střední velkými až po korporáty. Jak na počet zaměstnanců, tak na obrat i pole působnosti. S tím byly také spojené změny a kroky, které jsou nutné k dalšímu růstu (komunikace, vnitropodnikové systémy, prezentace). Získal jsem tak zkušenosti, abych lépe rozpoznal ve firmě blížící se růst nebo potřebné změny.