Věnujte se tomu, co Vás baví a zákazníky nechte na mě.
  • pravidelná komunikace na cílové zákazníky
  • super servis pro VIP zákazníky
  • zvýšení potenciálu na spolupráci
  • upevnění důvěry ve společný obchod
  • prezentace novinek
  • komunikace na sociálních sítích
  • správa webu

Ať už je to nová technologie, rozšiřování firmy nebo jiné zajímavé aktivity. Věnujte se tomu, co máte rádi a já se mezitím postarám o Vaše zákazníky. Jsou přeci to nejdůležitější co máte, a proto o ně musí být dostatečně postaráno. Prací se zákazníky se v podstatě věnuji celou mojí kariéru. Ve většině případů se jednalo o VIP servis pro několik vybraných klientů, ale mám zkušenosti i se správou portfolia o desítkách firem. Každý typ vyžaduje individuální zacházení. Určitě zde využívám zvýšenou schopnost empatie, abych poznal, co si klient přeje nebo ho naopak trápí. Baví mě, když zrealizuji jejich sen. 

Mým úkolem je v tomto případě hlavně komunikace směrem k zákazníkovi. Pokud se jedná o klíčového klienta, musí být pravidelně informován. Ať už o důležitých změnách ve firmě, o novinkách, tak i o celkové kondici svého dodavatele. Vzájemná důvěra přispívá k úspěšnému obchodu a k jeho růstu.

Ke svým zákazníkům, dodavatelům i partnerům jsem vždy upřímný a chci, aby věděli, že se na mě můžou ve všem spolehnout.

 

S úsměvem a radostí se o Vás postarám.
TOP zákazníci

Pravidelné návštěvy a konzultace. Prezentace novinek a důležitých kroků. Tvoření společných plánů pro obchod. Vyhledávání dalšího potenciálu pro spolupráci. Sledování trhu i postupu konkurence.

Provozovny

Návštěva provozoven po celé ČR. Kontrola marketingové komunikace pro dodržení jednotného grafického vizuálu. Lokální reklamní kampaně. Školení a prezentace novinek zaměstancům i okolí.

Výroba

Zajištění fyzické kontroly výrob. Konzultace při přípravě výroby (rozmístění, kontroling, pracovní postupy). Vzorování. Řešení průběhu výroby v návaznosti na časový rámec.