- pravidelná komunikace na zákazníky (osobní mailing, newslettery)
- prezentace novinek a zásadních změn
- online schůzky pro pravidelný kontakt
- směry a cíle v marketingu i obchodě
- komunikace na FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN
- správa webu a e-shopů (Shoptet)
Ať už je to nová technologie, rozšiřování firmy nebo jiné zajímavé aktivity. Věnujte se tomu, co máte rádi a já se mezitím postarám o Vaše zákazníky. Jsou přeci to nejdůležitější co máte, a proto o ně musí být dostatečně postaráno. Prací se zákazníky se v podstatě věnuji celou mojí kariéru. Ve většině případů se jednalo o VIP servis pro několik vybraných klientů, ale mám zkušenosti i se správou portfolia o desítkách firem. Každý typ vyžaduje individuální zacházení. Určitě zde využívám zvýšenou schopnost empatie, abych poznal, co si klient přeje nebo ho naopak trápí. Baví mě, když zrealizuji jejich sen.
Mým úkolem je v tomto případě hlavně komunikace směrem k zákazníkovi. Pokud se jedná o klíčového klienta, musí být pravidelně informován. Ať už o důležitých změnách ve firmě, o novinkách, tak i o celkové kondici svého dodavatele. Vzájemná důvěra přispívá k úspěšnému obchodu a k jeho růstu.
Ke svým zákazníkům, dodavatelům i partnerům jsem vždy upřímný a chci, aby věděli, že se na mě můžou ve všem spolehnout.