Z mých zkušeností vím, že spousta firem vůbec neřeší, kdo je jejich zákazník.

z příspěvku na sociálních sítích:

Kdo je Váš zákazník?

Na tuhle otázku se ptám hned v úvodu, když dělám analýzu stavu.
Odpověď bývá často stejná: „Máme plnou výrobu, prodej jede. Teď to neřešíme.“

Jenže dřív nebo později přijde krize. A ta přijde vždycky.
Ať už z vnějších vlivů, nebo proto, že firma prostě narazí na svůj strop růstu.

🚨 Pak přichází panika:
„Potřebujeme být vidět! Nové zákazníky! Hned teď!“

A v tu chvíli se začíná úplně od začátku.
Zjišťuje se, kdo je vlastně zákazník, co chceme prodávat a jak to dělat efektivně.

🙋‍♂️ Proto, když na otázku cílovky dostanu odpověď:
„Naším zákazníkem může být každý.“

Odpovídám:
💸 „Tak to budete potřebovat rozpočet minimálně milion.“

A v tu chvíli už pozorně poslouchají.

🎯 Marketing umí prodat všechno. Otázkou je, za jakou cenu.
Dá se dělat show za miliony, ale často se dá udělat velká paráda i s menším rozpočtem, pokud přesně víte, ke komu mluvíte.

🟣 Vzpomenu si v tomto vždycky na slova Zdenka Honka (nyní Group CEO v Havex-auto, IMOFA), když jsme se kdysi potkali v jednom korporátu: „Z pohledu managera se dá odbavit veškeré požadavky zaměstnanců třemi odpovědmi a jedna z nich je: „S penězi to umí každý.“ 😄

✨ A co vy?
Hledáte chytrá řešení, aniž byste do toho nalili nesmyslné peníze?
Ozvěte se mi - rád se mrknu i na váš projekt.

Mé marketingové služby
Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.