z příspěvku na sociálních sítích:
A hned v tu chvíli si vytvářejí představu o tom, kdo jste a co mohou očekávat.
🔥 Proto je důležitá nejen originalita, ale i čitelnost. Znám mnoho krásných log, která ale působí spíše jako umělecké dílo – a právě proto nejsou srozumitelná. Pokud zákazník nepozná, co má logo říct, ztrácíte jeho pozornost.
🎯 Podívejte se na největší světové značky – jejich loga jsou jednoduchá, čitelná a rozpoznatelná na první pohled. Jen tak lze správně předat myšlenku zákazníkovi.
🌟 A stejně důležitá je i celková vizuální identita.
Má být vaše firma mladá, energická a inovativní? Nebo chcete působit jistě, důvěryhodně a profesionálně? Logo, grafika i písmo by měly váš příběh podtrhnout, ne narušovat.
Na co se zaměřujeme při přípravě loga:
🟣 tvar, barvy a čitelnost
🟣 váš obor, vaše konkurence = vystoupit z řady
🟣 co si má zákazník při pohledu na logo představit
🟣 kde a jak často se logo bude používat
Proč? Na to vše vám moc rád odpovím. Kontaktujte mě.
Připraveni?
Vrhnem se na to!